středa 14. ledna 2015

Stres a další věci :(

Ahoj, vítám vás u dalšího článku.
A dneska to bude o stresu ve škole, doma!
Popravdě? Moc nevím co psát ale potřebuji se z toho vypsat :)


Všechno to začalo asi před měsícem. Škola začala být  tak nějak "těžší" což je jasné v 8, třídě ale dosud jsem na to nebyla zvyklá. Nebyla jsem prostě zvyklá na to: Přijít domů, dělat 2-3 úkoly a k tomu se ještě učit. A navíc když k tomu máte 3x týdně školu až do pozdních odpoledních hodin nebo máte kroužky? Prostě jsem najednou začala být každý den úplně vystresovaná. Před každou hodinou jsem mla trému abych zvládla test či zkoušení. A ještě k tomu to doma nebylo úplně v klidu protože mám malého brášku který chodí spát ve 20:00 a to pak není moc času a já se musím učit až třeba do 22:30 a pak ráno vstávat v 6:30.
A ještě se v noci budit :(

Jaký na to máte názor vy?
Přeji krásný večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat