čtvrtek 15. ledna 2015

Spring Outfits! :)

Ahooj, vítejte u dnešního článku a dneska to budou historicky první Jarní outfity a všeobecně oufity!
Protože jsem se konečně naučila v polyvore!
Takže jdeme na to!
Jako 1 tu mám outfit laděný do burbundy-černé kombinaci která se mi moc líbí!
Jinak pod outfiem budete mít vždy napsanou značku, cenu a kde to můžete koupit!

Purple


Black floral shirt
13.110 CZK - chintiandparker.com


Oasis stretchy jeans
655 CZK - oasis-stores.com


H&M black ankle booties
910 CZK - hm.com


MICHAEL Michael Kors michael kors backpack
13.665 CZK - lanecrawford.com


Rubber bangle
395 CZK - hottopic.com


NARS Cosmetics lips makeup
875 CZK - liberty.co.uk


  
Jako další outfit tu mám takový trošku do sluníčka ale mě se moc líbí a je to můj styl!
 
Black Spring



Forever New black velvet top
1.170 CZK - forevernew.com.au



Flared skirt
575 CZK - choies.com


Black platform booties
510 CZK - shoebou.com


Enamel earrings
amazon.co.uk


Knit beanie
585 CZK - hottopic.com


Makeup
violetgrey.com


Hair styling tool
1.915 CZK - etsy.com





Další outftt je s šaty a kloboukem tak trochu elegantní ...
Omlouvám se že je všechno zatím do černa ... další outfit už nebude :)


Black Dress Spring


Chi Chi black cocktail dress
2.185 CZK - houseoffraser.co.uk


Vero Moda blazer
1.560 CZK - veromoda.com


Chunky platform booties
1.275 CZK - newlook.com


Michael Kors satchel handbag
7.145 CZK - macys.com


MARC BY MARC JACOBS bracelet watch
5.425 CZK - monnierfreres.co.uk


Charlotte Russe panama hat
480 CZK - charlotterusse.com


Hair styling tool
2.350 CZK - etsy.com



Dále tu máme NUDE outfit který jsem vytvořila přesně sobě na míru :)


Nude style

By Malene Birger boxy shirt
3.605 CZK - bymalenebirger.com

Karen Millen floral print skinny jeans
3.115 CZK - karenmillen.com

UGG Australia suede leather boots
5.440 CZK - stylebop.com

SELECTED gold chain jewelry
725 CZK - nelly.com

Cat ear ring
290 CZK - accessoryo.com


OPI nail polish
435 CZK - johnlewis.com



Tak a to jsou všechny outfity na jaro.
Doufám že se vám líbí .. kdyžtak mi do komentářů napište jaký je nejhezčí nebo jaký se k vám hodí!
Děkuji a těším se u dalšího článku.
Přeji krásný večer všem! 


2 komentáře: