neděle 18. ledna 2015

My wish list #2

Ahooj, vítejte u dnešního článku a dnes to bude slibovaný wish list.
Bude tu pár věcí které si moc přeji, ale vím že je nikdy nedostanu :D
Tak jdeme na to!

Jako první vám sem dám věc kterou si přeji asi nejvíc!
A to je tahle zrcadlovka/foťák Nikon D300 kterou si přeji, protože ráda fotím. ale o tom se dozvíte v plánovaném článku "Focení a příběh jak jsem se k němu dostala" kde bude i pár mých fotek :)
A foťák vypadá takhle:
Další věc věci kteroé si moc přeji jsou 4 knížky které si ostatně přeje každá druhá holka :D
Možná už tušíte že to jsou za prvné: knížky od Johna Greena (konkrétně: Papírová města, Hvězdy nám nepřály a Hledání Aljašky) a za druhé: Destrukční deník (kdo by nevěděl o co jde tak v té knížce se nedozvíte žádný příběh, nemá to vlastně ani pointu ... Jediným smyslem knížky je, že jí prostě musíte zničit :D takže mát na stránkách úkoly typu: Polij stránku kafem,vem si deník do sprchy,probodej stránku tužkou atp.)

John Green:
Destrukční deník:
A teď už nastává dlooouhá éra kosmetiky (no popravdě, zas tak dlouhá nebude)

Jako 1 věc bych si přála jakoukoliv rtěnku nebo dvě.
Je mi úplně fuk značka, ale teď si i sama plánuji koupit rtěnku od Essence která není zas tak drahá.

Jako předposlední věc tu mám korektor od  Catrice. Ano, už asi všichni tušíte že se jedná o Catrice Camouflage Cream.
Na tenhle korektor jsem slyšela samou chválu a tak bych ho také chtěla vyzkoušet!

A jako poslední tu máme tělový sprej od Victoria Secret. K tomu není co dodat.

Btw: Ještě jsem si přála mobil, ale vzhledem k tomu že mi ten můj starý spadl do vody
(nebo respektive mi ho tam hodil brácha -__-) tak myslím že to bude nutné.
Nejdřív jsem byla naštvaná ale pak jsem bráchovi děkovala protože vím že by mi ho nikdo z rodiny nekopil jen tak.

A co vy? Co by jste si přáli?
Určitě mi to napište do komentářů!
Já se s vámi loučím a těším se na vás u dalšího článku!
Krásný den.


2 komentáře:

  1. Máme toto dost stejného! :D
    Foťák (zrcadlovka) si také přeji.
    Od Johna Greena už Hvězdy.. mám a sestra má Aljašku... takže si plánuji pořídit Papírová města :D Destrukční deník, zítra dostanu k narozeninám.
    A Catrice korektor jsem měla na Wishlistu celkem dost dlouho a konečně ho mám! :D

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je supr :) Jsem ráda že se shodnem....
      Ale zrcadlovku asi nejvíc (fotím hodně) a i na videa sem na blog a časem třebas i na youtube, ale zatím jí nemám protože je celkem drahá :)

      Vymazat