neděle 18. ledna 2015

Outfit for U #4

Ahojj, dneska tu máme ZASE OUTFIT, ano, vím že vás to už asi nudí ale další článek bude wishlist takže se můžete těšit.
Jinak dneska nepřidám OOTD protože mám celou stránku blogu zaspamovanou outfity, za což se omlouvám ale bohužel nebyly nápady na články.
Takže jak už jsem řekla dneska to bude opět Outfit na přání. A dneska to bude tak trošku speciální (asi jen pro mě, ale tak co už :D) a bude to outfit pro Marťu z blogu Just Opinion :3

Zadání bylo:
Barva: Black and White (bílá a černá)
Styl: Elegantní ale i trochu punk rock
Oblýbené oblečení:  Elegantni veci, sukne, pouzdrovky a kosile

A můj výtvor .... tramtadadadááááááá:

Punk


Forever New strappy top
790 CZK - forevernew.com.au



Cameo Rose mini circle skirt
475 CZK - newlook.com


Suede booties
amazon.co.uk


MICHAEL Michael Kors black zipper bag
10.920 CZK - zalando.co.uk


Charlotte russe necklace
145 CZK - charlotterusse.com


Hinged bangle
47 CZK - amazon.com


Black hair accessory
73 CZK - newlook.com


Givenchy kohl eye liner
720 CZK - net-a-porter.com


Nail care
94.745 CZK - erstwhilejewelry.com


OPI white nail polish
725 CZK - nelly.com


Líbí se vám outfit?
Nebo by jste to udělaly jinak?
Napište mi komentář...!
Těším se na vás u dalšího článku a přeji kráný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat