sobota 31. ledna 2015

Must Have - February 2015

Ahooj!
Ještě než začnu chtěla jsem se omluvit že jsem nepřispívala, ale byla jsem nemocná a měla jsem antibiotika :/ ale teď už je mi dobře a navíc máme prázdniny :)

A čeho se bude týkat dnešní článek? Jak už název napovídá, tak dneska to bude Must have (co musím mít?)

Jako první věc tu mám skater sukni!
Je to vlastně sukně která je do pasu a je fakticky překrásná!
Poslední dobou je to celkem trend, ale i já jsem se rozhodla si ji koupit.
Nejdříve jsem měla obavy, však to znáte- malé město kde lidé nejsou zvyklí na vaše modní výlevy, ale pak jsem si řekla "No a co? Co je na tom tak zvláštního? Je to přece jen sukně!"
A tak jsem se rozhodla! :)


Druhá věc kterou si plnuji koupit je rtěnka...
Asi vám to přijde divné, ale popravdě? Já mám jen pár rtěnek které už nepoužívám :/
Chci si koupit jeden Nude odstín a jednu červenou!

Potom tu mám věc kterou by jste asi nečekali a tou je velká kabelka do školy,na výlety třeba do Prahy atd.
Chci aby byla elegantní a zároveň prostorná.

A jako poslední tu je buřinka :D
Asi se divíte, proč buřinka?
Je to proto, protože se mi stršně líbí v kombinaci se skater sukní.
Ale myslím že se moc nebude hodit k brýlím :/



A to je celý můj dnešní článek, rozhodně mi dolů napište vaše Must have.
Krásný večer.
Vaše Verča :)

4 komentáře:

  1. Kloboučky jsou super, ale já v nich vypadám jako trubka. Skater sukně už jsem si zakázala, mám jich doma asi 7. Jsem z vesnice a nikdo na mě zatím divně nekoukal. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/
    YouTube kanál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!
      Kde je kupuješ a za kolik?
      Jinak já v tom kloboučku budu asi vypadat taky:/

      Vymazat
  2. MAš peknný blog...
    Tu skater sukňu by som chcela aj ja ale nikde ju nevem zohnať :( :)
    http://teenfashion69.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc .. to mě potěšilo :)
      Já si jí plánuji objednat na Aliexpressu :)

      Vymazat