pondělí 12. ledna 2015

Mých TOP 5 obchodů.

Ahoj vítejte u dnešního článku!
Dneska to bude (jak už nazev napovídá) mých 5 oblíbených obchodů s čímkoliv!

1) Na 1 místě je jednoznačně obchod GATE! Tenhle obchod miluji já i moje nejlepší kmarádka!
Vždy když tam jdeme musíme si něco odnést. Klidně ten obchod 3x celý projdeme hlavně aby jsme si něco koupili. Je to tam levné a navíc tam mají super kousky!
2) Na 2 místě je u mě jednoznačně Nanu Nana. Mají tam super věci do domácnosti a je to taková všehochuť a to já miluju!
3) Jasná 3ka je u mě KIK. Chodím tam kdykoliv když jsem nablízku. Mají tam moc super věci a vůbec to tam není drahé.

4) Další obchod fastfood je KFC. Podle mě je KFC 1000x lepší než McDonald :D
Často si tam kupuji B- Smart :D
5) A jako poslední úplně miluji Tea One! Prostě k tomu není co dodat.
A jaké jsou vaše oblíbené obchody? :)

4 komentáře:

  1. tea one je v palladiu že?? :)

    Jinak KFC je opravdu lepší než McD, ale úplně nejlepší je Ugo nebo Mangaloo, kde mají zdravé saláty s masem. Je to sice dražší, ale zdravější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Tea One je v Palladiu a ještě tuším na Václaváku :)
      Je i levnější než Bubble tea z Bubbleology :)

      Je .. sice v Mecu si dávám zahradní salát a Milk Shake ale jinak KFC :D
      Jj někdy se za tebou přijdu podívat! :)

      Vymazat
  2. Ja z takých obchodov s oblečením milujem H&M, to úplne najviac, potom Mango, tally weijl, CroppTown, C&A, F&F :D a SIX čo sa bižutérie týka. Čo sa týka jedla, milujem UGO :) a aj Gate, ako spomínaš mám veľmi rada, v KFC som ešte nebola. Tea One vyzerá strašne fajn, len neviem či je to aj na Slovensku.

    Oodla Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám také radši KFC, než mekáč. Odstraň si prosím tu hrubku na konci. Oblíbené se píše s měkkým i. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat