sobota 17. ledna 2015

Outfit for U #3

Ahooj, chtěla jsem se omluvit že jsou tu pořád teď outfity ale o tenhle projekt je celkem zájem a mě to baví :)
Dneska ještě dodělám Haul který už mám rozdělány asi 3 dny a jsem líná ho dodělat.

Takže jak už jste se dozvěděli dneska to bude zase outfit.
Pro dnešek jsem si vybrala outfit slečny Kateřiny která měla toto zadání:

moje oblíbená barva je zelená
styl: uplé džíny a hezký svetřík(mikinu)
Co nosím: uplé džíny a mikinu

A vytvořila jsem toto:

Kateřina


Cableknit sweater
760 CZK - choies.com


7 For All Mankind skinny leg jeans
2.865 CZK - the-dressingroom.com


Vans green flat shoes
1.380 CZK - yoox.com


The Cambridge Satchel Company leather satchel purse
3.920 CZK - cambridgesatchel.com


Green drop earrings
1stdibs.com


BERRICLE sterling silver cz ring
950 CZK - berricle.com


Kate Spade green jewelry
1.315 CZK - amazon.com


Floral crown headband
445 CZK - etsy.com


Forever 21 matte finish lipstick
93 CZK - forever21.com


Butter London dark nail polish
435 CZK - thehut.com


Doufám že se outfit líbí!
Pokud by jste také měli zájem stačí napsat na v.vikovka@seznam.cz
Přeji vám krásný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat